لباس ها همیشه سهم بسزایی در شکل گرفتن زیبایی ما دارند، وقتی شما می خواهید در مراسم یا برنامه خاصی شرکت کنید براساس ویژگی های آن برنامه اقدام به انتخاب سِت لباس مناسب و در شأن خود خواهید داشت .

عصر جدید که به عصر ارتباطات و تکنولوژی نیز شهرت دارد و از آن جهت که تمام امور با سرعت بالایی در حال صورت پذیرفتن است و نیز پیشرفت تکنولوژی به زندگی عموم مردم جهان وارد شده است، بسیاری از افراد تمایل دارند مایحتاج و پوشاک خود را بصورت آنلاین تهیه نمایند. اینجاست که هنر عکاس و عکاسی به میدان می آید.

 

 

 

بسیاری از مردم برای خرید غیر حضوری پوشاک، اقدام به سفارش از سایت ها و فضای مجازی می کنند، فروشندگان هم برای جلب توجه و ایجاد حس اطمینان بیشتر، عکس های متنوعی از لباس های فروشگاه یا تولیدی خود را در سایت قرار می‌دهند. کیفیت و تنوع عکس ها باعث انتخاب راحت تر و سریع تر مشتریان شده و احتمال خطا را در پروسه خرید به حداقل می رساند.

کیفیت عکس در دید عموم، بیشتر به کیفیت دوربین و عکسی با دقت بالا تعبیر می شود اما علاوه بر این، در هنگام عکاسی از پوشاک  توجه به نورپردازی،نمایش جنس پارچه ، کیفیت دوخت، انتخاب زاویه و کادر مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد و حتی گاهی نیاز است عکس هایی از جزئیات لباس ها نیز تهیه و در سایت قرار داده شود. در عکاسی تبلیغاتی پوشاک استفاده از انواع مانکن ها یا مدل زنده نیز بسیار کاربرد دارد و این امکان را فراهم می کند تا مخاطب درک بهتر و واقعی تری را از پوشاک مربوطه داشته باشد.

اگر شما مدیر یک فروشگاه لباس یا تولید کننده پوشاک هستید و تمایل به تهیه عکس های تبلیغاتی و حرفه ای از محصولات خود و ارائه آن ها درسایت فروشگاهی یا فضای آنلاین فروش خود را دارید، می توانید روی تیم عکاسی آژانس خلاق بهار حساب ویژه‌ای باز کنید.

 فقط کافیه با ما تماس بگیرید.